Als er iets niet goed is gegaan

Proberen we het alsnog voor je op te lossen of goed te maken

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over onze dienstverlening. Doe dit - mede om eventuele schade te beperken - zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

Wordt een klacht niet naar uw tevredenheid opgelost, dan kunt u gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen. Bij zakelijke klanten wordt in uiterste gevallen eerst gebruik gemaakt van mediation van ICTWaarborg.

Heeft je klacht op een door ons geleverd product of dienst, dan kan je die via je eigen portaal pagina indienen door hier op Inloggen te klikken. Je kan ons ook een mail sturen naar klachten@rijssolutions.nl. Voeg aan je bericht in ieder geval toe waarop de klacht betrekking heeft (order- en/of factuurnummer indien van toepassing), met welke medewerker je hier vooral contact over hebt gehad en wat je gewenste oplossing is. Hoe meer informatie je ons geeft, hoe beter en sneller wij je kunnen helpen.